Summer Jam

Som vanligt när mina tunga ögonlock sakta öppnas på söndagsmornar till lurens jävulska alarmsignal ignorerar jag den fullkomligt och somnar om. Plutonium. Kan inte bli mer monologt. En dag som denna skulle jag jobba från 11 till 18. Kommer inte på frågan. Har istället ätit en långfrukost ute i solen. Åh vad sommaren är påväg. Och idag fick jag reda på att jag ska till Borlänge för andra året i rad. Kommer bli fett med Jay-Z och grejer. Nu ska jag vara helt kalasduktig och köra stavgång ner till Smithska med Jasmine. Great!



/Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: mmmmmmm

det där är iofs den godaste sommar drinken!

2010-04-13 @ 12:21:11
Postat av: Freddie

den här bilden är fin!

2010-04-17 @ 15:01:50
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0