DILEMMA

Sam här. Har beslutsångest.

Ska jag vara missfärgat-blond/svart?


Helblond?


Eller ljusbrun?




HJÄLP MIGIGIGIGIIG. ???!!!




Har för övrigt varit på New Yorker öppningen idag. Ivrig som jag var stod jag på plats en halvtimme innan det öppnade så jag var först in, sjukt tufft. Jag spenderade en hel del pengar och väääldigt mycket fina kläder. Resten av dagen har jag spenderat på 24fitness som öppnat i stan! Väldigt trevligt gym faktiskt. Det var så kul att efter de två timmarna där gick jag hem för att springa ytterligare 40 minuter. Sedan har jag även tagit en låååång kvällspromenad med min kära vän Mira. Så jag har varit fit denna dag må jag säga.

I morgon väntar en filmvisning och ett fyra timmar långt seminarie. JAG SER INTE FRAM EMOT DET. Däremot ser jag fram emot mariokart-tuneringen hos mig på kvällen. Det kommer bjudas på hälsosam sallad och FETA CHIPS OCH MASSA GODIS. Man måste ju väga upp med något.

Nu ska jag falla in i skönhetssömn.
PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: asfasg

ljusbrunt! absolut

2010-02-05 @ 10:46:34
Postat av: Alexis

missfärgat blond/svart

2010-02-05 @ 11:31:53
Postat av: Jasmine

Jag har alltid tyckt att du ska ha ljusblont. Det är DU. Men raka av det som vi pratade om annars.

2010-02-05 @ 12:04:11
URL: http://rank.blogg.se/
Postat av: jenny

ljusbrun ;D

2010-02-05 @ 15:35:30
URL: http://jennyykulhanek.blogg.se/
Postat av: Mira

Pröva nåt nytt, ljusbrun med blonda slingor ;) ?

2010-02-05 @ 16:06:40
Postat av: Hilton

Jag har ju redan haft ljusbrunt med blonda slingor!!! och jag funderar fortfarande på att raka av håret! men jag tror det lutar åt ljusbrunt, kommer aldrig få bort det oranga från hennan annars, det går bara längre in i håret ju mer man bleker typ. plus att det svarta kommer bli oranget hahahah, så då täcker det bruna det med. Men det lär väl sluta med blont längre in mot våren! om jag inte rakat av det innan dess!

2010-02-05 @ 17:07:48
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0