vilket jävla väder

Ärligt talat. Vad händer? Ingen vet. Men jag älskar det. Spårvagstrafiken fuckar upp sig, gamla damer med reumatism kan inte gå ut, människor kan inte starta deras bilar som är ett med snön. Jag ÄLSKA det! Folk blir som galna och ingenting fungerar. Keep up the god work u great god.

Fresh Fish invignsfest igår som sagt. Jävligt fet middag späckad med sushi och bara sköna människor. Drog vidare en sväng till Berså men det varade inte länge. Kom hem hel och ren och idag häller jag i mig färskpressad morotsjuice. Och ikväll mina damer och herrer, firar Beyond Retro ett år på Styrbord Babord. Jag tror att Sam ska vara utklädd till sjöman. MMM spännande. Love from Akilles xx




/ Alexis Blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0