Den första dagen

Klockan är strax efter halv tre, det är den första dagen på året och jag sitter och väntar på min homedelivered pizza. Nyårsfirandet var pretty awesome igår. Euforiskt ögonblick vid tolvslaget. Dock blev det aldrig som så att vi åkte till Sam på efterfest, istället så slutade jag upp i en säng med en tjej som inte kunde prata. Jag och Falkenby bråkade även om att hon trodde att jag hade gett bort hennes sovplats till hennes bästa vän. Idag ska jag verkligen inte göra någonting, möjligtvis dricka lite gin med Sam senare idag. Imorgon blir det konsumering, jag ska nämligen köpa mig en till päls. 
Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: susanna

åh mitt nyårslöfte är att jag ska hamna i FASHIONMONSTERSBLOGGEn!!!!! KNULLA GLORIFIERA OCH FOTA MIGGGGGGGGGGG

2010-01-01 @ 19:46:24
URL: http://diskobitches.blogg.se/
Postat av: Alexis

det är det enda vi kommer att göra. filma också! filma en massor!

2010-01-02 @ 01:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0