GYPSY

Virar av mig Versace... Knäpper upp Ralph Lauren... Tar av Armani... Nu sitter vi här, jag och Charlotte, nästan helt nakna. Vi blottar oss för sanningen. Det kommer lätt bli den tyngsta månaden jag har framför mig. Jag ska satsa stenhårt på nykterhet och struktur. Se livet från ett annat håll, ge fan i att slänga bort mina arvoden och supa bort min familjs klenoder. Det kommer bli, fascinerande.

Igår drack jag vin med Malin, Johanna och Andreij. Har sovit på en madrass tillsammans med Malin i en garderob så jag känner mig ganska mörbultad. Nu ska jag trycka i mig lite sushi sedan ska jag ta mig till jobbet och vara lite vettig. Pusspuss



/ Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: Fredrik

babyboy!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-16 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0