Fetaostgratinerad quornfilé.

Igår lagade jag god middag. Det var fetaostgratinerad quornfilé till mig och kyckling till övriga familjen och min gäst. Det var sjukt gott. Efter det åt vi chokladmousse med crisp tillsammans med hallon och grädde. En riktig feting kväll.

Idag har jag tänkt laga spaghetti carbonara, med vegetarisk bacon till mig, och äkta bacon för resten haha. Älskar att ingen går med på att äta min vegetariska mat så jag, den enda som typ lagar mat i detta hus, tvingas laga mat med och utan kött varje dag. Jag kommer bli en fin hemmafru, och påtal om hemmafru älskar jag comhems nya reklam hahha. SÅ KLOCKREN.

Skall i varje fall börja med min carbonara nu. Den skall bli sjuuukt god.

Fast innan måste jag ju berätta om min fina blixt till kameran jag köpte igår.  20:- på erikshälpen! Jättefin är den. Den bländar alla hahhaha, man ser ingenting när man blivit blixtrad så jag tror jag skall ta med den ut om nätterna att ha som självförsvar. Köpte även boken Beg, steal or borrow, som är en biografi om babyshambles, på Bengans för 79:-. Den skall jag läsa snarast. Skall även ta upp min stickning igen tänkte jag haha.







SMARRRRR.



Sam Hilton


Kommentarer
Postat av: THERÉSE

awesome :P

2010-01-17 @ 19:37:45
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0