im a wreeeeeeeeeeeeeck

Första dagen på Sjölins. Det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Vi gick och la oss halv fyra igår morse, somnade inte på minst en och en halv timme. Sedan var det dags att gå upp halv nio då man blev väckt av hurtiga Bergenholt. Vi svepte några koffeintabletter tillsammans med snabbkaffe, rökte en cigarett och drog iväg till skolan. Och då börjar vi givetvis med en tvåtimmarslektion i poesi... Hoppade över franskan och åkte hem och drack lite öl med mina vänner istället.

På torsdag är det meningen att jag ska åka till Stockholm. Jag ska leka INTERIOR DESIGNER. Min mamma är i Sverige för tillfället så vi ska åka upp och inreda min lägenhet. Jag vet inte hur jag kommer hinna med detta men vi får väl seeeeeeeeeee. Nu ska jag sova. Night.

/ Alexis Blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0