Jag har aldrig.

Gårdagen spenderade jag på strömstadsvägen i Uddevalla hos min föredetta, Sebastian. Det var en kort kväll för min del eftersom jag alltid lyckas få i mig föööör mycket då leken "Jag har aldrig" påbörjas. Så med andra ord däckade jag ganska tidigt och när jag vaknade till liv igen fann jag att min minttu flaska mystiskt lämnat lägenheten och detta även mina cigg. Jag blev arg på mig själv och kollade sedan på kameran. Så här såg det ut:

 

Jag och Emil

Party people. Johan, en bit av Anton, Sebastian, Dennis och Ryling



Jag och Sebastian som posade järnet i köket



Sebastian och ryska Liza Askoldova, A SKÅL DÅ VA. eller AS COOL DÅ VA.



Jag och min änlskade vän Emelie. Eller mitt Ägg. Efter några varv av "Jag har aldrig"





Dennis blev massakerad och pyntad. Vi upptäckte denna morgon blod lite här och var i köket.

Liza och Jonatan Jesus Maria


Jakobp och Joel


Jag tyckte det var lite skönt och mysigt att ligga på golvet ett tag efter "Jag har aldrig"

 

Anton, Fille, Emil och Dennis.

 

Här har jag förflyttat mig från golvet till sängen där jag sov en stund innan jag gick upp igen för att dricka julmust, äta kolakakor och flytta mig till en annan säng.

 

 

En mycket fin kväll. Det jag minns. När det gäller alkohol kan man inte mesa, det är allt eller inget! Haha.

Jag är fortfarande kvar i Uddevalla och vet inte riktigt när jag skall bege mig hemåt, jag har lovat att hjälpa till att städa. Det kan ta ett tag men för att klara mig har jag gjort rischoklad som är supergod. Vi har även köpt pizza.

 

KISSSS
Sam Hilton


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gölle!!!

2010-01-03 @ 16:45:40
Postat av: A

GIN SAM, GIN!

2010-01-03 @ 17:51:56
Postat av: THERÉSE

hahahah, awesome xD

2010-01-03 @ 22:35:23
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Fäärsk kväll! Fail bara att du däckade samantha och att alla jävla glas gick sönder:P

2010-01-04 @ 00:10:26
Postat av: Hilton

HAHAHA jaaaaa. men jag säger ju att "jag har aldrig" förstör mina kvällar. JAG HAR JU GJORT ALLLLT!!!!! som om glasen var det största problemet :P längtar tills din mamma märker lampan hahahha!!

2010-01-04 @ 01:56:49
Postat av: Sebastian

Haha:D Hoppas inte att jag missade några blodfläckar i köket med:P

2010-01-04 @ 14:48:37
Postat av: Hilton

hahahhaha precis. då kommer hon tro att vi mördat någon haha

2010-01-04 @ 18:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0