raise a glass to mend all the broken hearts and all my fucked up friends

I vanlig ordning så blir aldrig ett glas vin bara ett glas vin. Det blir flera glas vin. Och öl. Och sprit. Och denna gången, en svullen näsa, en sprucken läpp och en blodig panna. Vi hamnade på PUSH igår. Och jag rasade tydligen ihop med huvudet före ner i asfalten. If it isn't rough it isn't fun. Idag vill jag bara svälta mig själv. Spy upp alla synder och sedan bada i det. Jag har tappat bort min nya plånbok från LV. Och jo förresten, vårat fashionmistfit Antonia har mordhotat mig och Sam så vi tog bort inlägget. Tyvärr. Det är synd för jag skulle verkligen velat ha kvar det. Får väl ta och skriva om det på nytt... Nej nu väntar sängen. Sleep tight.
Vilden & jag

/ Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: vilde

So true... '



På den bilden ser jag ju faktiskt ut som en person som slår till folk...



2010-01-09 @ 16:57:09
URL: http://wildeberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0