Twilight Princess

Helgen spenderade jag i Uddevalla med Sebastian. Vi drack minttu, missade bussar, såg på family guy, såg på film, åt mat på Torp. Vi tänkte även köpa chokladmousse men när vi hade kommit halvvägs till affären bestämde vi oss för att det var för kyligt för att klara sig hela vägen dit och tillbaka, så vi vände.

Min bussresa hem var lång och på vägen över snötäckta landskap for allt möjligt runt i mitt huvud. Leva i celibat, nya tatueringar, platåskor, portugalresan med mera med mera. Jag fick även för mig att jag borde utöka mina kunskaper i franska genom att undervisa mig själv. Så det får vi se hur det går, det hade varit kul.

Väl hemma slängde jag ihop mina supergoda chevrémackor med pinjenötter och flytande honung på, smaskade i mig dem och satte mig sedan för att spela Zelda. Och där har jag befunnit mig sedan dess. Framför Zelda, i vardagsrummet, framför tv:n, med en kopp te. HUR HÄRLIGT SOM HELST.

Nu vet ni i varje fall att jag lever, och förtillfället framför mitt Wii! Där blir jag kvar ett tag, för jag äääääääääääälskar det, åh.

Tyvärr måste jag dock sluta spela nu eftersom jag skall till skolan. Såååå. PEACE OUT.





Sam Hilton

Kommentarer
Postat av: hannacatherine

Tack :)



Coolt att du bara spenderat tid med sköna roliga saker, önskar att jag kunde slappna av på det sättet!

2010-01-12 @ 18:39:40
URL: http://hannacatherine.blogg.se/
Postat av: Sweet Life Style

hehe jaa

2010-01-12 @ 23:05:50
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: ja :)

2010-01-12 @ 23:15:47
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0