torsdag, fredag, lördag, söndag

Jag har varit aningen lat vad det gäller att uppdatera under helgen men här ska ni få se vad jag haft för mig de senaste dagarna:

I torsdags var jag som ni kanske läst i Uddevalla där jag träffade Emelie och Liza. Denna kväll var det Nattsudd eller vad fan dem nu kallar det. Då är hela uddevallas befolkning ute på gatorna för att kolla in i affärerna som har öppet till klockan 10! WOW. Vi drack lite öl och så vidare. Kvällen slutade för mig i fyllecell.... Blev anklagad för att ha slagit till nån morsas 17åriga pojke på käften vilket inte alls var sant. Dem påstod då att jag var för berusad och trots tio vittnen som visste att jag inte var full satte dem handfängsel på mig och tog med mig. UDDEVALLAS POLISER SUGER. Dem tvingade mig klä av mig naken och lät mig inte ens gå på toa. Jag bad dem typ 70 gånger ta fram en alkomätare för att testa mig men dem vägrade. Hade det inte varit så att poliser alltid vinner då man anmäler dem hade jag anmält med en gång. Jag tänker därför aldrig någonsin bli kriminaltekniker, trots att det alltid varit min dröm. POLISER SUGER. Aldrig. Aja, här är bilder från den kvällen iaf.






















Slut på Soho och torsdagskvällen. Vi hade det väldigt trevligt tills poliserna kom.

Efter att ha bråkat med poliserna om vad som egentligen hänt under torsdagen blev jag till sist utsläppt vid 8 tiden på fredagsmorgonen. Jag begav mig då hem till Emelie där vi åt frukost och diskuterade polisernas idiotfasoner. Därefter tänkte vi sola på hennes uteplats men efter 10 minuter pallade vi inte mer så vi ringde hennes mamma och tvingade henne köra oss till närmaste badplats. Izzie fick såklart följa med. AW.



Efter lite bad och solande begav jag mig hemåt.... Blev då sittandes i 40 minuter på en stekhet buss på göta älvsbron för att den idiotiska busschauffören vägrade släppa ut oss förrens polisen hade stoppat trafiken. Var lagom pissed. Till slut fick vi ju i varje fall komma av och fick gå över hela bron, i det jävla vädret. Var nära döden. Men men, inte alltid en spårvagn och traktor krockar.



När jag efter alla om och men kommit hem ville jag ta mig ett bad så jag bad jasmine komma över. Hon skulle laga mat med sin pojkvän så hon skickade över Tilda/Empa istället. Meningen var att vi skulle bada men istället pratade vi om allt mellan himmel och jord samtidigt som vi åt thaimat. När Jasmine var klar med sin middag kom även hon över och vi började förkröka. Vi begav oss efter lite alkohol in till Sinnet där vi skulle se Tim, face berlin. SJUKT JÄVLA BRA. Men påvägen skulle Jasmine förstås kissa. Så vi stannade.





Kvällen skulle slutat på Underjorden men då det blev inställt hamnade alla som skulle dit istället vid röda sten. Där söp vi in på småtimmarna och träffade konstiga människor från skåne påvägen hem. KUL KUL KUL KVÄLL! Har tyvärr inga bilder från det då jag inte vågade medföra min kamera då jag var ganska full redan efter spelningen...

På lördagen var jag bakfull och orkade inte göra någonting av värde. Låg i sängen halva dagen men bjöd senare hem Jasmine. Vi grillade, badade, spelade badminton och spelade Rummy som är typ världens roligaste spel! Skittrevligt var det.

Gårdagen spenderade jag dels på jobbet och dels hemma med jasmine. Vi spelade Rummy igen woow. OCH VI KÖPTE ÄVEN ARVIKABILJETTER. Under fredagen när vi var jättefulla fick vi för oss att vi skulle åka dit, på lördagen diskuterade vi det och på söndagen köpte vi biljetterna. Vi är så crazy.

Men nu får det fan vara nog, ingen kommer orka läsa all skit ändå, det är därför bilder finns.

KISS LOVE

/Sam Hilton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0