The black league

Ingen bra dag på jobbet idag. Är på lagom dåligt humör. Jag sov tre timmar från tisdag till onsdag denna veckan vilket innebar att jag stendeckade igår kväll. Sov hela elva timmar inatt och ändå är jag inte pigg och glad som man borde vara om man sover så mycket. Den ni, den är fan inte att leka med. Jag har förövrigt en blogg att rekomendera,

As i am ART i am human i am alive...

, som är Jean-Paul Paulas blogg. Här är han med sitt avantgardegäng i Paris. Den enda som fattas vore Bryanboy. Black is the new black...

Christian William Van Damme, Charles Guislan, Sonny Groo, Aynouk Tan och Jean-Paul Paula

Nu slutar jag om 40 minuter och då ska jag hem till Maoam och grilla! Perfekta grillvädret denna dag! Puss

/ Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skit fin blogg

Postat av: Anonym

Skit fin blogg

Postat av: Nina

You're my idol, my black knight :*

2010-07-02 @ 01:26:05
URL: http://nyheter24.se/modette/ninaakbari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0