Disco

Alexis är på Styrbord Babord och festar gärnet. Själv sitter jag här, inlindad i en zebrafilt med magen fylld med äpplejuice och spelar Pokémon. Jag ångrar att jag inte gick med, hatar att jag slipade båt. Kommer antagligen ha världens träningsvärk imorgon. Midsommar är snart här och sen går året mot mörkare tider igen. Jag vill bygga mig en egen midsommarstång i år, sen ska jag välta den när jag dansar runt på morgonkvisten kommande dag med mitt turkosa hår. Tänkte lägga upp en bild från förra årets midsommar men jag hittade ingen. Den spenderades tydligen dock i Uddevalla då jag har en bild från dagen efter där. En bild på en rumpa haha. Så typiskt mig. Ni får därför en nästan ett år gammal bild på mig bara för att jag älskar mig själv.



Nåväl, vissa dansar, andra spelar.



Nattinatti hejhåhejhå som en gubbe sa till mig förut.

/Sam Hilton

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Hej!



Kolla in min fina internetshop...



Finns allt från lösluggar till fake piercingar,bling bling saker..



www.Gniztra.com



Kram

2010-06-26 @ 21:00:45
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0