Ljuva drömmar

15:39 Alexis

VET DU VAD JAG DRÖMDE!

att du och jag var på en vanlig kryssning, det var egentlligen en helt vanligt kryssning men av någon anledning så hade sveriges alla bögar hittat dit... den gick till tyskland och när vi väl var framme så hade du glömt att boka hostel

och det var tredje världskriget i tyskland så det var totalt dött på gatorna och din mamma ringde och var skirförbannad

hon skällde ut mig och sa att hon skulle spärra in mig på en anorektiskavdelning och att jag aldrig fick prata med dig igen

15:41 Samantha

AHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

15:41 Alexis

så jävla sjuk dröm!!!! :D:D

15:41 Samantha

HAHAHA ROLIGASTE JAG HÖRT PÅ LÄNGE XDDDD

så typiskt min mamma å bli arg hahha hah h

15:41 Alexis

jag hade sån ångest när jag vaknade...!

ja allt var ganska typiskt tycker jag :p:p

alla är homosexuella, ganska typiskt

din mamma arg, ganska typiskt

inget hostel bokat, typiskt

det är riktig fashionmonster-anda



Kunde inte låta bli!! På Facebook-chatten blottas drömmarna!

Sam Hilton


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHA!

2010-03-08 @ 17:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0