06.30: Kom ut ur garderoben

En jävligt tung valborg. Och jag gömde mig i garderoben. Bokstavligen talat. Efter ett antal glas vin, hotshots och mojitos bestämde jag mig för att smyga in i en garderob och gömma mig för Mongo-Malin. I rädsla somnade jag självklart i garderoben och alla andra gick vidare till Peacock. Vaknade upp halv sju i morse och bestämde mig för att det var dags att gå hem till mitt. Idag har jag invigt maj månad med en fet pizza och tusen liter coca. Inte så jävla lugnt...

Stelt uppstyrda kring bordet

Johanna, Nathalie med kvällens värdinna

Ännu mer stelt uppstyrda... Fast det var ändå en fet valborg.
/Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha du är så söt alex, du ser så vilsen och bortkommen ut men ändå försöker du göra den som tar bilden nöjd, ja okej så här då.. du är sannerligen en riktig man!

2010-05-02 @ 10:09:55
Postat av: Alexis

Haha ja det var väl en lite vilsen kväll

2010-05-02 @ 10:44:06
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0