Once you kill a cow you gotta make a burger

Lilllördagen började med lite vin hemma hos Philippa. Vi gick sedan vidare till Bliss och mötte upp Bianca och Boberg. Hängde en stund, drack några GT. Värt att nämna var att Simons dam Linnea var väldigt, väldigt dyngad. Sedan drog vi vidare till Nivå, shottade Fernet (?!) och diskuterade jobb med Wångstedt. Kvällen slutade på Peacocks Dekadens och efter det gick vi självfallet förbi Mc Donalds. Det är efter detta det mysteriska börjar. Jag skickar hatsms till Ninni, ringer på Grevinnan och av en händelse råkar gå förbi Chez Ami. Självklart är den hålan stängd men jag lyckas ta mig in och somnar på en soffa. Var tillslut hemma vid sex/sju tiden i morse och då har jag tappat min mobil. Score! Nu är det dags för packning, imorgon blir det GaGa. x

/Alexis Blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0