She starts her new diet, of liquor and dick

När jag inte har lust att sova kan det se ut såhär.




Idag hade jag utbildning på mitt nya jobb, jag är fett pepp på att börja imorn. Kim var också där så efter alltihop stod vi utanför och kedjerökte och snacka skit i ungefär en timme tills Alexis kom ut och ville gluffsa i sig cheeseburgare. Vi följde då vår ledare mot McDonalds för att sedan, med hans två cheeseburgare, slå oss ner i gräset vid domkyrkan. Där satt vi kedjerökandes i solen och njöt av livet När Alexis lunch var över lämnade han mig och Kim i solen där vi de följande fyra timmarna diskuterade allt mellan himmel och jord. Så efter flera timmars diskuterande kom Biimbo för att hänga med mig. Jag föreslog att vi skulle gå på bio... Tillbaka fick jag förslaget ÖL. Vi drog därför till chez för att ta oss några kalla underbara öl i den härliga solen. Därefter begav vi oss till Nordstan för lite shopping. När detta var avklarat begav vi oss hem till våra små krypin. Jag såg världens mest meningslösa film med mamma. Äppelkriget. Väldigt annorlunda och väldigt konstig.

Det var allt för mig.

 

xoxo

/Sam Hilton


Kommentarer
Postat av: Feli

Now you're gorgeuous

2010-05-20 @ 15:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0