Vampires

Jag är inte en upptagen människa egentligen, men jag har börjat träna. Det är sjukt skönt och jag älskar det, för tillfället, det gör man väl alltid första veckorna. Innan det går utför hö-hö-hö...

Har resten av tiden suttit fastklistrad framför datorn för att glo på vampire diaries som jag helt förälskat mig i. Tyckte den var löjligt lik Twilight i början, och jag hatar twilight, men nu är jag fast för den. Till skillnad från twilight så finns det en handling här, och riktigt vampyrbeteende..... Nu har jag sett alla utkomna avsnitt och kommer gå här och jämra mig tills nästa avsnitt kommer ut, vilket blir på fredag om jag inte har fel. 

Imorgon ska jag på öronakupunktur där en sköterska ska sticka nålar i mina öron för att sedan låta dem sitta där i 40 minuter medans jag inte gör någonting. Det ska bli... intressant. Förutom det ska jag och Alexis spendera pengar vi inte har och pryda våra kroppar med materiell lycka.

Nu ska jag äta mina naturella nötter och ta mig en kopp te.
Naturella paranötter rekommenderar jag starkt! Supergott, och nyttigt. Smarrigt!



Sam Hilton.


Kommentarer
Postat av: lina

i början tyckte jag oxå att det var extremt likt twilight... men när jag fick reda på att vampire diaries-böckerna skrevs före twilight fick jag mig en liten tankeställare... Hehe. Btw, grymt fin blogg!

2010-02-24 @ 12:35:05
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0