Men are men, are men. A soldier is a soldier

Är helt sönder och skriver sammanfattningar. Hatar sammanfattningar. Men en rolig nyhet är att jag kommit en bra bit in på mina memoarer- Mitt liv som circusartist. I torsdags var jag som sagt på Nef. Hade en störtskön kväll. Igår fyllde bella Ninni år, vi firade på grekiska Mykonos och sedan helnatt på Peacock. Kan för övrigt berätta att jag somnade på vagnen hem och åkte sammanlagt till tre ändhållplatser. Var hemma halv åtta i morse och gick upp tio för släktkalas. Ett glas rött och en fyra whiskey fick lösa mina problem. Här är mobilkamerat ifrån torsdagen.




/  Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du börjat hänga med dom ?

2010-06-16 @ 22:50:21
Postat av: Alexis

Yes?

2010-06-17 @ 15:06:00
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0