Fumée

Som de flesta kanske redan vet så bestämde jag mig strax innan nyår för att stanna ett lite längre tag i Göteborg. Jag skulle egentligen åkt tillbaka till London den tjugoåttonde december men fick helt enkelt ett sug för att stanna kvar. Igår kväll kom ångesten... "Varför är jag kvar här?, Vad har jag gett mig in på?, Jag tycker ju inte ens om Göteborg!". Som vanligt botas ångest av sömn och när jag vaknade upp i morse kändes allt betydligt mycket lättare. Det är ju trots allt ganska förnuftigt att stanna kvar ett tag till med tanke på min och Sams 20-års dagar. Så ja, bara så ni vet, jag stannar under min fläkt och röker några fler cigaretter ett tag till.

/ Alexis Blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0