Perfect Day

Har idag fått reda på att jag kom in som reserv på kursen Social kontroll i det samtida samhället, är hur glad som helst. Gillar dock inte att mina planer på att stå utanför systembolaget då det öppnar på min födelsedag går i kras då första föreläsningen äger rum 19:e januari 09:15. Får göra mitt första riktiga besök på min rast mellan 11-12 istället så jag klagar inte! Har även gjort syntest och skickat in ansökan om nytt körkortstillstånd så snart kommer jag igång med övningskörningen igen också. ÄR TAGGAD INFÖR FRAMTIDEN AH. Har även bestämt mig, tror jag, för att plugga på Malta efter sommaren. SÅ CHILL PÅ DET. Nu ska jag dra till MMA-träning och trötta ut mig.

KICK-ASS bild innan rockbaren i fredags, tyckte den var peppande.





XOXO / SAM HILTON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0