alcoholic.

Tyvärr söp jag ju såklart bort min väska med hela mitt liv i igår. Jag har nu inget bankomatkort, inget leg, inget busskort, inget gymkort, ingen SYSTEMKAMERA, ingen IPOD, INGET SMINK, ingen borste, ingen halsduk. INGENTING. Så här sitter jag, utan smink, i en fängelse-joggingdress. Det var vad dem hade att erbjuda då jag skulle hem från Polisstationen där jag sovit inatt... Fyllecell för tredje gången, det kanske säger något? Blåmärken på handlederna har jag med efter handfängseln. Enligt poliserna satt jag och sov på en stol utanför parken och kunde inte gå själv, men sen var jag även våldsam??  så därför fick jag handfängsel. Förstår dock inte hur man kan vara våldsam när man inte ens kan gå själv och typ sover. Men men. Nu ska jag äta en husets utan oxfilé från smyckes pizzeria. Rekomenderas varmt!

BANG'

Sam Hilton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0