Balen?


Ja, det här är väl grundtanken i alla fall. Grundmallen. Jag blir lite fundersam över det där med balen. Jag tycker att prinsessklänningar och levande Ken-dockor är lite passé. Och frack fungerar inte det heller. Så som sagt, det här är mallen. Den kommer garanterat att ändras men det är bara några små detaljer i sådana fall. Det enda relativt ordinära är kavajen från Dead Meat men då tar vi fram nål och tråd. Fjädrarna kommer göra susen utstickandes bakom kavajslaget. Och flugor är tråkiga så då norpar jag Sonia Rykiels grymma diadem, klipper och klistrar lite, och gör den till en mycket fetare fluga. Dior Hommes OTROLIGT tunga harems-/kostymbyxa är klockren och till det ett par 20-håls kängor från Dr Martens. Gareth Pughs handskar blir liksom pricken över i:et. Nu kör vi så det ryker!
/Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej :)

allt bra?

2010-04-20 @ 12:18:19
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tycker det är ballt, sticker ut och sånt gillar jag! Allt bra?

2010-04-20 @ 17:23:52
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0