K-nulla b-rudar

Det togs inte så många bilder igår. Och inga jag har kontroll över. Men det startade på Karltex. Vi tittade på kläder, drack öl och åt tårta. Självklart kunde man också vinna ett par Dr Martens. Tävlingen gick ut på att man skulle designa sin egen känga. Den mest innovativa vann. Alla skrev ner sina mailadresser, när jag skulla logga in idag kom jag på att jag glömt mitt lösenord. Jag kommer aldrig få reda på om jag vann eller inte. När vi var trötta på gratisöl och stiliga människor drog vi vidare till Queen för ett glas vin som slutade i några öl istället. Sam blev galen och väldigt elak. Pratar inte mer om det nu. Jag och Jasmine åkte sedan i regnet på förfest. Jag träffade Karin för första gången, vi lyssnade på Bowie och shottade vodka. Min älskade Bianca kom förbi. Vi pratade och skrattade och hade det jätteroligt. Nu bestämde vi oss för att gå till Jazzhuset. Där stannade vi, nersupna, till stängningsdags. Då gick jag, Jasmine och Hultman till Mc Donalds och blev mätta. Idag vaknade jag upp, tände en cigarett i sängen och tittade på Mauro & Pluras kök med Jasmine. Nu blir det påskmiddag och sedan seriösa omgångar av Monopol. Rock on!



/Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: jasmine

allt är ganska fint fast vi är i gbg och inte ldn.

2010-04-02 @ 19:15:11
URL: http://rank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0