Alice in wonderland by Louis Vuitton

Gräslig migrän. Judarna mot Nazzarna inne i skallen. Så känns det. När jag gick ut för att ta en cig i förmiddags så tänkte jag "jag är jag, är jag som är jag som är jag. jag är jag och jag är jag". Samtidigt så tänkte jag på solen och på dess konstanta brinnande. Tänkte samtidigt på jorden och universums oändliga evighet. När jag tänkte på allt detta så fäste jag blicken på en leverfläck på min arm. Tittade noga och kände mig illa till mods. Sådär ni vet "vem är jag?" och "varför är jag här?". Och på min mänsklighet, mmh. 

Detta är en tung reklamfilm från Louis Vuttion. En modern tappning av Alice i Underlandet. Feeeeet reklamfilm. Lätt den fetaste jag sett. Tror jag. Så titta på den. Den spexade låten heter Different Colors och bandet Fantastic Plastic Machine. Enjoy!


/ Alexis Blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0