Heldag med Olga

Det började med att jag och Olga tog en kaffe på Da Matteo, inte Olga då eftersom hon har slutat att dricka kaffe. Sedan gick vi till Beyond Retro och Olga köpte den omtalade pälsen- Den färgade kaninen.

Efteråt stack vi hem till gammeltackan, åt cheeseburgare, lyssnade på maskinen och drack vin. Bestämde med Rank att vi skulle följa med henne på förfest i Johanneberg så det var vad vi gjorde. Tanken efter detta var att vi skulle till Djungeltrumman på Park men bangade detta efter många om och men. Så vi mötte upp negern och träffade sedan diskobitchen. Sedan blev det bråk med Olcen och då gick vi till Deep och dansade och shottade. De har skjutit upp på deras stängning ett tag nu, bartömmningen skulle vara förrförra veckan. Lär väl aldrig stänga ner. Mamma berättade att stället är lika gammalt som henne.


Åkte hem med negern+vän och var hemma vid fyra. Idag mår jag kalas och jag ska baka en kaka, släkten kommer över om någon timma. Ikväll blir det Drömland på Underjorden. Salut.


/ Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vad gärna med & tävla på min blogg!

www.Emmamariastenius.blogg.se

Ha det bra!

kram

2010-02-13 @ 16:08:33
Postat av: OOOOOOO

puss!

2010-02-13 @ 17:50:56
URL: http://svenskeufori.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0