I've been told if you want to make it in this game you got to have the luck, you got to have the look

Här sitter jag i morgonrock och lyssnar på Libertines, något jag inte gjort på väldigt väldigt länge. Jag längtar till London, jag sitter och kollar på ryanair nu och hoppas att Alexis vill dra dit med mig inom en snar framtid för att rocka och dricka K-cider. Då är min lycka gjord! Lensa secondhandaffärerna och dansa in på småtimmarna, ragga på brittiska pojkar med tighta jeans och ramla ramla ramlaaaaaaaa!. Livet.

Nog om drömmandet. Jag ska ta mig en kopp te och klä på mig för att bege mig på hälsosamtal, har ingen aning om vad det innebär, men det ska jag på iafffffffffffff. Efter det ska jag dra och träna med Biimbo, vi är så duktiga. Vi tränade till och med igår, på en söndag. OH YÄH. Vi är peppen! Blir även jobb idag. .. . .. .. . .. . . .. . .

KISS KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0