Luxury Culture

Jag gillar att spendera mycket pengar. Typ som på onödigt dyra kläder. För jag gillar kläder. Idag har jag beställt min första t-shirt från Black Book. Den är fet... Jag gillar att spendera mycket pengar. Typ som på cigaretter. Mina favorit cigaretter är John Silver. Idag köpte jag budget Pall Mall, titta jag kan!... Jag gillar att spendera mycket pengar. Typ som på alkohol. I lördags köpte jag tre drinkar till en främmande människa. Inte för att jag ville ligga med henne, utan för att jag ville spendera pengar på alkohol... Jag gillar att spendera mycket pengar. Typ som på prostituerade. Inte för att jag har haft sex med en prostituerad. Men jag brukar lägga lite pengar på nattduksbordet till dem som jag har haft ett onenightstand med... Jag gillar att spendera mycket pengar. Typ som på skadestånd. Om någon månad ska jag till rätten för att bli dömd för ett brott jag begått. Då kommer jag förmodigen att få betala skadestånd...

JETSET? Vad är JETSET? Ett fenomen som ligger långt ner på våran lista. Äckliga människor, speciellt dem från Göteborg. Det är bara att ta sig en titt på min facebook kontaktbok. Häften av dem är äckliga, äckliga människor. Människor med vanföreställningar om hur man bör och inte bör vara. Och som tror att JETSET ligger långt upp på listan. Jag kan ärligt talat säga att jag hatar människor. Jag tror jag kommer sluta upp som de där killarna i Finland som skjuter ihjäl sig själva och sina kamrater på deras skolor. Och så säger jag en sak till; GYPSET

There is no boundaries for LuxuryCulture


/ Alexis Blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0