Pizza

Jag sitter här i väntan på att min kära mor ska anlända med de pizzor vi ska gluffsa i oss till lunch. Min kommer bestå av tomat, ost, lök och kebabsås. Hennes har allt möjligt på och heter Bella Napoli. Gillar det namnet, men inte köttet på pizzan nenene. Efter denna fettbomb ska jag pallra mig iväg till gymmet och svettas. Kvällen har jag tänkt spendera på Sticky Fingers med billig minttu och billig öl för att sedan vara bakfull i skolan imorgon och ångra mig. Men så är livet, man ångrar sig alltid så det är bara att acceptera!

För övrigt anser jag att jag har gått med i den klockrenaste gruppen på facebook idag. " Vi som hatar sekunderna innan man springer in i en kamel. "

Nog för mig.
Fettbomben har anlänt!

SAM HILTON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0