Snowmonsters

Att gå en halvmil i snö måste vara ett perfekt motionspass. Jag var i varje fall död och en kopp varm choklad har nog aldrig varit så god.

Jag och Alexis har världens tråkigaste jobb, därför får man göra det bästa av promenaden hem! Typ springa runt som ett snömonster så folk tror att man är galen. Eller, tror och tror. Det var en trevlig promenad hem i varje fall, och förutom den tunga snön vi gick i bättrade vi på våra magmuskler av allt skratt med. JESUS. 

Nu ska jag ut i snön igen för att köpa mig ett gymkort.



Ett smakprov på den i blivande vita versionen av Alexis



Fönsterglas är ett bra tips för att hålla sminket på plats i detta oväder!




SO LONG BITCHESSSS

Sam Hilton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0