spruckna läppar, livlöst hår och dålig hy

Jag. Hatar. Vinter. Verkligen. Jätte. Mycket. Det finns
ingenting som är värre än vintern. Vid jul kan det vara
mysigt med snö, kanske vid nyår också.I Göteborg är
det aldrig snö runt jul. Aldrig. Någonsin. Eller jo, i år
var det snö. Lite snö på julafton var det allt. Och
självklart som straff för att vi små regnbesvärjade
människor i Göteborg har fått snö på julen så måste
det snöa i ett halvår framöver. För det är så det känns.
Det får fan vara nog nu. Jag går ständigt runt och fryser.
Jag vaknar av att jag fryser. Jag somnar av att jag
fryser. Jag dör av att jag fryser. Mina läpper spricker.
Mitt hår blir livlöst och min hy blir torr och blek. Jag vill
DÖ PÅ VINTERN! Så därför har jag gjort en spelningslista
bara för att inte tänka något alls på vintern. Varsågoda!



/ Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: Anonym

VICTORY!

2010-02-10 @ 18:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0