2 cool 4 school & fridayf*ckingtips

Early morning. Ska egentligen till skolan halv nio men måste infinna mig på polisstationen klockan elva så känns omotiverat och inte så värt. Sedan ska jag lämna tillbaka en bok på stadsbiblioteket. Extremt högt och Otroligt nära. Kass. Efter det är det dags; Ska köpa hårfärg, nya skynken, en parfym från YSL och hämta ut mitt paket som kommit från Paris. Jag har verkligen försökt klura ut vad det kan vara i det paketet... Ingen aning. 

Ikväll ska vi som nämnt hem till Sam på middag. Det ska bli fett. Hon är väldigt duktig när det gäller matlagning. Min spis har stått oanvänd sen hon bestämde sig för att flytta ut ur min boning...
Jag hade tänkt vara lite odd ikväll. Lohan inspirerade mig så jag har bestämt mig för att måla in mig i kajal lite här och där, DET kommer bli VÄRT.

Och nu till GIFF, Göteborg International Film Festival. Har bestämt mig för ett dussintal filmer. Där bland annat En enda man, skriven av Guccis förra huvuddesigner Tom Ford, Metropia som är halvanimerad och utspelar sig 2024 och Tsang Ming-liangs Face som utspelar sig på Louvren är inräknade. GOTTA VECKOR FRAMFÖR MIG!

Och just det, boktips. Har fått i upddrag av Arne att läsa Hantering av odöda skriven av John Ajvide Lindqvist. Mannen bakom Låt den rätta komma in. Boken börjar bra och slutar annorlunda. Annars rekomenderar jag utan någon som helst tvivel Gucci Krigen. Läs den bara, GÖÖÖÖÖR DEEEEET!


/ Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: Jessica/ Joyyes

Rösta på veckans blogg :)

2010-01-22 @ 13:16:48
URL: http://joyyes.blogg.se/
Postat av: Sarah

Yes! Fashion is everything

2010-01-22 @ 14:42:06
URL: http://barazaraa.blogg.se/
Postat av: Matilda

besök min blogg om du vill läsa texter med passion och något bakom... uppdateringar flera gånger per dag, massor av bilder och det jag brinner för- dans, sång och musik.

Kika in!



http://MatildaSimonette.blogg.se

2010-01-23 @ 19:43:02
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0