6 940 dagar

Ja. Det är nu den 19 Januari och officiellt min födelsedag. Jag är nu 6 940 dagar gammal. Om 365 dagar och ca 10 timmar kommer jag stå och banka på bolagets dörrar för att ladda upp inför en kväll jag snabbt skall glömma. Jag längtar, det kommer bli fabulöst.

Jag ser här nedan i det uppladdade videoklippet att min blivande man har blivit galen, fast ja. "Blivit", det är väl ett bevis på att han ÄR. Flyr staden utan att nämna ett knyst! VET HUT.

Jag skall i varje fall sova mig igenom de första timmarna av min födelsedag för att vakna upp och avnjuta ett nyutkommet one tree hill avsnitt.

Som godnatt kommer här en magnifik bild tagen med en superhipp webcam på min födelsedag för 3 år sedan. Då jag var 16. Jesus.

Salut!






Sam Hilton


Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis :)

2010-01-19 @ 10:37:33
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Mr. Jagerstoerd

HAPPY FUCKING BIRTHDAY

2010-01-19 @ 11:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0