(cookie) dough(y) weekend



Ibland har man otur. Gick och la mig halv tre inatt så var trött när Peter väckte mig vadnuklockanänvarganskatidigtpåmorgonen. Jag skulle tydligen upp till stallet och hjälpa Fia med hästarna. Jag somnade om. Jag fick mitt straff ganska direkt... Fick springa igenom hela huset och slänga på mig kläderna och trycka i mig en banan. Väl i Vasa fick vi reda på att vi inte har någon skola, he-he-he.

I fredags var vi ju hos Sam på middag. AS FETT! Det kändes som man gick i åttan igen och drack Dr Pepper med Brian och sov hela dagarna i Sams videofilmsgrotta. Och, jag och Jasmine vann på T.P! Äckligt duktiga var vi, oavsett långrandigheten.

I lördags åt jag Ben & Jerry's, och tittade på Prinsen av Egypten. Inget viktigt. 

Nu ska jag dricka svart kaffe och röka en cigarett. Inte för att jag vill utan för att det är så fett jävla stenhårt. Salut!



/ Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken god glass !!

2010-01-25 @ 15:00:44
URL: http://denrosadammtussen.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Vi var jäääävligt grymma!

2010-01-25 @ 15:24:19
URL: http://rank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0