Fashionflensan

Jag har inatt drömt och på riktigt trott att jag varit i krig. Jag har dragit ner min rullgardin för att skydda mig från röda laserprickar från militärernas sikten och från helikopterlysen. Jag har skrikit till mamma på nedervåningen som inte hört och jag har krupit ihop i ett hörn. Jag var livrädd. Hade även andra cepiga drömmar som var så verkliga att jag vakna med tårar i ögonen. Madde hade blivit inlindad i gips och kunde inte röra sig för hon höll på att dö. Min farmor blev kidnappad två gånger och hamnade då i koma. Och jag själv hittade gamla kräftklor med diamanter på, värsta blingbling, modekräftor! 

Och vad betyder då det här? Att jag är sprittsprångande galen? Nejnejnej. Jag har 40graders feber och mår skit. Har just varit på nedervåningen och hämtat en kopp te och njuter nu för fullt. Min hals är död och min astmamedicin ligger hos Alexis så jag hostar och hostar utan slut. Det blir alltså en lugn kväll för mig idag, skall ligga och spela zelda, äta pepparkakor, dricka te och kanske se en mysig film. Så nu mina damer och herrar skall jag göra i ordning en till kopp te och kurra ner mig under täcket, för nu blir det Nip/Tuck!

Och Självklart blir det te i min Patrick Wolf mugg som jag älskar så innerligt.



Febriga hälsningar:

Sam Hilton

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0