Fashionable camera

Ganska meningslös kväll igår. När champagnen väl var slut så kände vi att vi behövde mer. Eftersom spritskåpet redan är länsat så beställde vi ett taxi och åkte till närmaste mack och köpte trefemmor. Vi satt faktiskt uppe hela natten, med våra trefemmor, och diskuterade filosofi. Jag satt och förespråkade Jean-Paul Satres existentialismen medan Wadman och Falkenby gick in på John Stuart Mills moderna liberalism. 

OCH. GaGa kommer att bli Polaroids nya ansikte utåt! Polaroida bilder är nog det fetaste jag vet.
"The Haus of Gaga has been developing prototypes in the vein of fashion/technology/photography innovation - blending the iconic history of Polaroid and instant film with the digital era - and we are excited to collaborate on these ventures with the Polaroid brand. Lifestyle, music, art, fashion: I am so excited to extend myself behind the scenes as a designer, and to - as my father puts it - finally have a real job."
/ Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: tk

Jag diggar dina kommentarer på min blogg. Men försök sätt mera färg på din blogg, annars är den ganska cool.

2010-01-08 @ 18:18:20
URL: http://tulins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker inte att bloggen är så fashion.

2010-01-09 @ 12:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0