Nyårsdagen

Vem mår bra den 1e januari? Jag tycker det är aningen konstigt att man alltid väljer att påbörja det nya året med en fet baksmälla, men det är väl värt det. Fyrverkerier är ju bara så fashion, och med fyrverkerier kommer fyllan.
Jag tillbringade gårdagen med mina bästa vänner. Det var en fabulös kväll med väldigt stora mängder alkohol vilket resulterat i att tolvslaget raderats ur mitt minne. Det enda jag har kvar av det är fyllebilder på mig,Tilda och Tom.

Vi festade tills klockan var 6 på morgonen och då somnade jag in bredvid tre orustbor som snackade om Kramer och klistrade guitar hero klistermärken på varandra. Tom prydde sin kuk. Mina väggar blev också prydda. Allt blev prytt. Vi vaknade klockan 14 denna dag.

Jag har nu feber, halsont, snuvig näsa och sjuk huvudvärk. Har precis käkat god vegetarisk Thai-mat och väntar just i denna stund på att min chokladmousse skall bli tillräckligt kall för servering. Fick just en invite från voddler med, så det måste jag spana in. Har hört att det skall vara fashion. Haha.

2010 kommer slå allt. Tänk på att vi bara har 2 år kvar att leva. Så lev hårt. If it's not rough it isn't fun.
Gott nytt år.
XOXOXOXOXOXOXXXXXXXXXX Sam Hilton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0