Sprillans


Jag har idag tillsammans med min kära vän Mira smakat på dumle i form av chokladkaka. Efter en lång analys kom vi fram till att den smakade som en ploppkaka som någon suttit på. Den var inte alls så god som våra smaklökar hade väntat sig.

Imorgon blir det födelsedagsmiddag hos mig, en nykter sådan! Jag och Alexis har nämligen bestämt oss för att vara vita som snö ett tag framöver och för de pengar vi tjänar in på att skippa utelivet skall vi roa oss på annat sätt. På lördag ska exempelvis åka skridskor! Vi ska även börja meditera tillsammans som han nämnde häromdagen, sen ska vi även shoppa loss som galningar och ta oss en tripp till London.

Jag och Alexis har många planer inför framtiden. De närmsta planerna är bland annat:

- Londonresa
- Fet festivalsommar
- Tågluff
- Dra till Tokyo på obestämd tid

Alexis ska även införskaffa sig en päls, snarast!

Nu ska jag gå och lägga mig, trots att jag bestämt mig för att inte gå till skolan imorgon. Jag ska inte ens ligga uppe och spela Zelda. Jag köpte ett Acekard till mitt Nintendo DSi jag fick i födelsedagspresent i tisdags som vägrar lyda mina order. Det enda det ger mig är felmeddelanden. Jag tänkte att det skulle lyda bättre om jag gjorde en total återställning men icke. Mina två dygns senaste Zeldaframgångar är förlorade och jag måste nu börja om på nytt. Men jag är för sur. Så därför ska jag sova och glömma mina bekymmer istället.

Så jag säger; Goodnight an go. Kika gärna in på min soclog. En slags korsning mellan en bilddagbok och en blogg.

http://anuscancer.soclog.se/p/



Sam Hilton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0