Starstruck

Fredagens födelsedagsmiddag var underbar och helt alkoholfri! Den bestod av hemmalagad ostpaj och massa godis och chips. Trivial pursuit höll alla vakna, förutom mig, långt in på småtimmarna. Jag somnade mitt under andra omgången av spelet, mest för att min partner klarade sig så bra själv. Sebastian äger verkligen på TP, jag är stolt över honom! Alexis var också duktig och lade upp stora historier och diskusssioner kring varje fråga för att cirka fem minuter senare komma fram till ett svar.

Större delen av lördagen spenderade jag i sängen med min DSi & Zelda och världens alkohol-abstinens. Abstinensen resulterade i att den planerade mariokart-turneringen blev inställd och ett besök på underjorden blev det nya målet. Så jag gick hem till föredetta diskobitchen Jasmine som numera lever "rockliv" och kedjerökte på hennes rum tillsammans med henne, Brian och Idahoe. Dem drack öl och jag såg på. Jag har nog aldrig kännt mig så tråkig. En stund senare anlände tre individer till och då togs denna bild av Oskar Melander:




Visst ser man begäret i mina ögon? Jag vågade inte gå med till underjorden. Jag kände på mig att jag inte skulle kunna hålla mig nykter då jag började se alkoholens glädjeverkan i de andras ögon. Jag gick istället hem och spelade Zelda och drack te med min mor.


Jag måste meddela att det här med att vara nykter hela tiden skrämmer mig och det är inte alls lätt för min del. Jag känner mig smått deprimerad och arg på hela mänskligheten. Jag blir irriterad över småsaker och isolerar mig från omvärlden på dagtid. Fick just reda på att min partner in crime lyssnat på massa Patrick Wolf ikväll vilket gjorde mig glad. Det var även han som fick mig att skriva. JAG SKA SNART BLI PÅ HUMÖR IGEN. !

Här får ni min gud! Patrick Wolf på London Palladium, 15th of November. En av de mest fantastiska dagarna i mitt liv!





glöm inte kika in på http://anuscancer.soclog.se/p/2010/1/

Sam Hilton.


Kommentarer
Postat av: Alexis

Hahahahahahah "...för att cirka fem minuter senare komma fram till ett svar." klockrent!

2010-01-25 @ 01:24:55
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/
Postat av: Hilton

Det var ju så! inte konstigt att jag somnade hihi.

2010-01-25 @ 02:50:11
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/
Postat av: Alida

sv: hehe vad ville du ha sagt med de ? :)

2010-01-25 @ 13:37:44
URL: http://blommman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0