Vintervila

GODMORGON. Jag sitter nu här med en kopp te. Jag dricker inte kaffe förstår ni, jag tycker det smakar skit. Funderar på om jag ska träna innan jag drar in till stan för att lämna min tenta eller om jag ska göra det efteråt. Ett mycket svårt val! Jag ska senare dra till backaplan för att äntligen fixa chipet till mitt DSi så jag kan spela massoooor hela helgen ja ja ja! Senare mot kvällen ska jag på överraskningsfest för min gamla gymnasiekompis som i veckan fyllt 20år. Det ska bli trevligt, och jag ska vara nykter.

Innan helgen är slut kommer ni kunna läsa en ny fashionmisfit! Såååå håll utkik.

KISSKISSS


Sam Hilton


Kommentarer
Postat av: Godric

Samantha är en nööööörd!

2010-01-29 @ 10:40:23
Postat av: Hilton

Ja jag är en prima nörd!

2010-01-29 @ 13:33:57
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0