Caipirinha över hela bliss

Drog en fet middag på Kontiki igår. Eller ja den var okej. Tog oss sedan till bliss, träffade Rigby som precis kommit hem från LA. Efter x antal caipirinha hoppade vi in i taxin med riktning mot Anton. Det var där kvällen spårade ur. Smurfen och Mongo-Malin spårade ur, sparkade, punchade och rev varandra. Smurfen flydde fältet och jag och Mongo-Malin irrade runt i Johanneberg till fyra på morgonen (bliss stänger 2 och vi drog långt innan stängningsdags). Vaknade upp av att en full Rigby ringer och väcker mig och då kör vi på en chipsfrukost. Har faktiskt varit med på ett seminarium och ett prov idag så känner ändå att jag presterat bra. Nu ska jag tat' lugnt. A bien tout


/Alexis Blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0