Im all stuck with facebook

Hemkommen från jobbet. Trött och hungrig. Endast druckit kaffe hela dagen. Men jag är då inte butter åh nej. Jag är glad för imorgon är en bra dag. Sista dagen innan lovet och det ska firas med Monopol och Snövit. Ja nu tycker väl ni att detta är ett konstigt sätt att fira lov på men ack nej. Det kommer bli magnifikt. Jag tror Brian kommer, då ska jag döda honom i Assasination. Ett sällskapsspel som går ut på att lönnmörda alla andra deltagare. Riktigt tungt spel. Men på torsdag blir det andra bullar! Då ska jag till Karltex butik i Haga och dricka öl och äta tårta. Dr Martens kängan 1460 firar 50 år. Jag ska bli full och hoppas på att vinna skor. Vi tar farväl av Sam också. Hon åker på semester i Portugal. Men det kommer hon nog berätta för er själv. Hörs imorgon, PUSS!

It's all about facebook...
/Alexis Blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0