Maybe I need some rehab, or maybe just need some sleep

Har totalt snöat in mig på Ke$ha. Grym tjej med grym skiva, döm mig om ni vill, men jag är fast. Klockrena texter och ursköna beats, jag kan inte få nog!

Helgen har varit lugn. Fredagskvällen spenderades hemma hos mig med jasmine och Hultman som sällskap. Vi åt chips, hallon/rabarberpaj och ostmackor framför Fight Club. Det är en av mina absoluta favoritfilmer, jag tröttnar aldrig på den. Tröttnar aldrig på Jazz och Hultman heller för den delen, dem är guld!

På lördagen var det meningen att jag och Alexis skulle dra till sacre bleu men icke.. Jag gjorde mig världens godaste grönsaksgratäng och tvingade mor min att raka av mig håret. Därefter kollade vi på melodifestivalen med 450g ostbågar och 450g dill & gräslökschips. Klarade mig inte länge utan snackset haha.

Men men, nu ska jag dricka te och fortsätta digga Ke$ha tills jag somnar.





Without me, you're nothing

Sam Hilton


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) har en outfit tävling på min blogg, anmäl dig om du är sugen på att vara med. tävling regler och mer info hittar du här -> http://dho.blogg.se/2010/march/outfit-tavling.html#comment

kram sofia

2010-03-02 @ 18:53:29
URL: http://dho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0