Nostalgi

Vi monster har idag diskuterat gamla minnen och kommit fram till att jag minns de mest otippade sakerna man kan tänka sig. Jag minns allt man inte bör minnas, småsaker som är helt onödiga och knäppa. Mitt första minne av Alexis har jag från en s.k. "hobbygrupp" dit man gick för att vara kreativ och pyssla osv. Han slarvade bort sina nycklar där... Han var galen och hade panik och var jättesur för att han inte kunde hitta dem! Han krälade runt där på golvet som en galning hahaha. Inte trodde jag då att vi idag skulle sitta här typ.. 9 år senare. SJUKT!

Vi diskuterade även hur jordens undergång skulle bli och vad vi skulle göra om vi blev förvarnade. Vi kom fram till att vi ville spendera de sista 2 månaderna inne på frölunda torg med ca 20-30 andra individer av olika slag. Inga andra förutom vi skulle kunna ta sig in och systembolaget och zooaffären skulle vara tillgängliga inifrån torget! Där skulle vi spöka ut oss med mode från diverse affärer, vräka i oss chips och cola från hemköp, göra Indiska till sovrum, hoppa i bollhav och uppträda på scen. Det skulle vara awesome.

Nog för mig. En kopp te väntar. Här nedan följer tre nostalgiska bilder på min käre Alexis från -06.


Jag, Alexis, Mira och Brian hade samlats i mitt s.k. mysrum/filmrum som vi då av någon anledning kallade "the cradle room". Vi skrattade hysteriskt åt något jag inte minns, det var säkert onödigt, men jag minns det inte.... Alexis skrattade i varje fall så mycket att han spydde på min matta. Så här har ni Askungen då han torkar upp sin halvsmälta föda.



Här hade jag och Alexis precis rökt vattenpipa i min trädgård. Vi tog massa knasiga bilder och efter vattenpipsrökandet limmade jag fast en rosa slinga i hans lugg. Det var awesome haha.






XOXO

Sam Hilton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0