I'm a loser in love so baby raise a glass to mend all the broken hearts of all my fucked up friends

Uppenbarlighet. Något evident, tydligt eller markant. Allt är dock inte uppenbart. Som all trauma och tragik i Onsala den senaste veckan. När jag de få gånger tänker till och ser mig själv från ett yttre perspektiv är jag en väldigt ouppenbar människa, som flyr från sina problem. Det är det jag gjort under de senaste dagarna. Flytt från vimmel och uppstyrda tillställningar och bara spenderat tid i det tidlösa Onsala. Ett ytterligare tydligt tecken på min naivitet är att jag självklart inte förstår att det kan skapas nya problem på ställen som Onsala. En annan ganska ouppenbar tanke är att jag suttit i timmar och klurat ut hur jag ska skriva detta inlägg. Till och med dagar. Och att jag i och med detta inlägg skulle ha lagt upp en bild på när diskmaskinen svämmade över på grund av att vi använde vanligt diskmedel, i brist på annat. Ganska ouppenbart. Men för att återgå till ämnet om uppenbara och icke uppenbara saker så kan jag berätta att sommaren 09 kommer att bli en otroligt bra sommar. Kanske den bästa. Sommaren 09 kommer jag spendera med massor av grymma typer. Jag känner på mig att sommaren 09 kommer att bli spännande, men också ensam och jävligt fylld av fylla. Citat som "to experience heaven, you must also experience hell" finner sig ganska passande. Sommaren 09 kommer bli fabulös. Fast vänta lite... Är det inte 2010? Jo det är ju faktiskt det. Och det är något Uppenbart att jag själv är medveten om att det inte är 2009. Det anmärkningsvärda i det jag skriver är att denna sommaren 10 börjar precis som den sommaren 09. Och jag jag både hoppas och inte hoppas att sommaren 10, kommer bli den samma som sommaren 09. Första inlägget i Fashionmonsters nya kategori Notifications.
/Alexis Blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0