Italian girl

Denna underbara söndag har jag spenderat i Uddevalla där jag har firat min älskade Emelies 20-års dag. Jag måste säga att mina presenter var alltför ljuvliga. En rosa fickplunta som passar perfekt i bh:n om man skulle vilja ha med sig lite eget gott på krogen, en ful docka som skulle föreställa en påskkärring och en rökt makrill. Vem kan låta bli att älska mig för min kreativitet? Det bjöds på hamburgare man själv fick kombinera så jag ersatte mitt kött med tre ostskivor och min burgare blev ytterst delikat. Till efterrätt bjöds det pågudomlig jordgubbstårta.

När jag kommit av bussen i stan och skulle tända en cigg upptäckte jag till min förskräckelse att mitt ciggpaket trillat ur på bussen vilket inte var så roligt eftersom allt i stan är stängt vid 12-tiden. Jag tvingades därför fråga en utländsk man som satt på busshållplatsen om han hade en cigg att avvara, det hade han. Han berömde mina skor och frågade mig var jag kom ifrån, när jag sa att jag var helsvensk blev han förvånad Enligt honom kunde svenskar inte klä sig så han trodde absolut att jag var ifrån Italien då jag såg så modeinriktad och stilren ut.

Nu sitter jag ivarje fall på mitt rum och dricker te. Det smakar underbart och känns skönt i min hals som börjat göra väldigt ont. Jag förstår inte varför jag blir sjuk hela tiden.



Arrivederci

/Sam Hilton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0