Simplicity

Har varit i någon slags mat-och-sov koma de senaste tre dagarna. London life som tar in på mig förmodar jag. Ätit nudlar i ketchup-kompott, stirrat igenom senaste Gossip Girl avsnitten, inhalerat tobaksrök i måttliga mängder, renoverat fashionmonsters, försökt att ignorera tanken på att städa-tvätta-dona och vaknat  ett enstaka gånger av fyrverkerier och smällare. Britterna har just firat Bonfire som, för er som inte redan vet, är deras motsvarighet till våran Valborsmässoafton. Therefor the perfect weekend for homenights infront of the tele with my two best friends Ben and Jerry? Utan tvekan.

För er som vill veta har jag de glada nyheterna att kungöra för er att jag ska på arbetsintervju/utbildning på onsdag nästa vecka. I vanlig ordning tar jag ut lyckan i förskott och tror med automatik att jobbet är mitt, men be tillsammans med mig att jag blir anställd så ger jag er i gengäld gratis boende i London när ni än känner för ett besök. Dags för macaroni n' cheese. Best regards.

Yours sincerely
Alexis Blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0