Sleep Talk

Denna morgon har jag 4 saker att kommentera.

1. Andreas och Alice sög i idol igår, USCH.
2. Mina nya reebok easytone är jättegrymma.
3. Tycker det var lite dåligt av min pappa att sno med sig alla mina multivitamintabletter till sin jobbutflyktsgrejs.
4. SLEEP TALK APPEN TILL IPHONE ÄR JÄTTEKUL. Kostar 7kronor. Den aktiveras under natten då den hör ett ljud. Jag hade ingen aning om att jag pratade i sömnen..... Det gör jag tydligen, och jag låter jättearg och jätteseriös!!!

Nu ska jag se på one tree hill som den serienörd jag är.

KISSKISS

/Sam Hilton

Kommentarer
Postat av: Tuva

Nej den appen måste jag ha!!! Fytusan så kul

2010-09-29 @ 11:50:53
URL: http://lonesomemama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0