superdåligabloggare

Ingen av oss bloggar för tillfället. Men jag har varit sämst på senaste så här får ni två roliga bilder från helgen.





Lördagskvällen skulle spenderats på Haket där det var The Beatles kväll men då en i sällskapet oturligt nog blivit portad från stället fick vi ändra planerna. Vi bestämde oss då för att dra till Flame och sjunga karaoke men det visade sig vara stängt. Vi blev för stunden lite tårögda men vi bestämde oss strax för att dra till Lust där det var ponnykväll eller nåt. Vi stötte på massa roligt folk och älskade blöj-anton var där!!! Så efter några timmars dansande begav jag mig i sällskap med Anton till vad vi trodde var Styrbord Babord... Vi var ganska berusade så vi hamnade istället på Rio-Rio.. Där blev det inte långvarigt, jag och Anton skiljdes åt på okänt sätt och någon man i 25års åldern försökte lära mig dansa salsa. Det gick sådär. Till slut begav jag mig i varje fall till rätt båt där jag mötte upp en vän med några vänner, haha låter fint. Denne vän träffade jag på hultsfred för något år sen och vi rev loss rejält där så att säga. På styrbord babord minns jag dock inte riktigt vad som hände men jag vet att jag fick en öl. Jag stötte i varje fall på en irländare då jag skulle ta mig hem och eftersom han bodde ganska nära mig ringde han efter en taxi till oss. Jag gick hem ifrån smycketorget där taxin släppte av mig och somnade sedan in.  Känner att det blev ett ganska anonymt inlägg men med "vi" menar jag mig själv, Jasmine, Oskar och till viss del Tajana.

Det var min lördag. Och jag har inte så mycket mer att tillägga förutom att jag höll på att dö igår. Åk aldrig ut med en motorbåt med två gasturbiner.... Ena turbinen exploderade och jag fick panik. Det brann massor och jag kan inte ens använda en brandsläckare. Min pappa brände upp halva håret, ögonbrynen och ögonfransarna så han ser jätterolig ut nu. MEN FAN. Är glad att jag lever. Tycker synd om min pappa som jobbat med båten varje dag sedan typ maj månad och så händer det här vid provkörningen. Han kommer få göra om allting nästa år, men jag tror vi har bestämt oss för vanliga dieselmotorer då. Kommer aldrig våga sätta mig i en båt med gasturbiner igen iaf, USCH USCH USCH.............

Jaja, nog för mig. Jag skriver alldeles för onödiga saker och ingenting av värde.

Så en cigg för mig och sedan lite sömn.

Pusspuss

/Sam Hilton

Kommentarer
Postat av: Tuva

örka inte läsa, är lat och sjuk väntar på hem till gården, men göllig ponny!

2010-09-29 @ 11:14:13
URL: http://lonesomemama.blogspot.com
Postat av: tajana

hatar att jag missade allt det roliga, och bara var med när det tråkiga hände :( men singstar igen, det var faktiskt roligt <3

2010-09-29 @ 15:11:54
Postat av: anton

åååh måste vi göra om baby <3

2010-09-30 @ 23:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0