This is England '86

Min dator har inte velat fungera på sistone vilket har resulterat i att jag varit död här på bloggen. Alexis är i London och jag saknade honom massor igår. Blev spontant sugen på öl och jag känner ingen som är lika galen som honom vad det gäller att ta sig en måndagsöl. Jag önskar jag hade följt med till London. Så fort jag får pengar blir det dit jag flyr. Sitter här och väntar galet på att andra avsnittet av This is England '86 ska komma ut. Galet rolig serie om man gillade This is England filmen. Dock ser personerna lite annorlunda ut nu och är inte längre utåtstående skinheads. Shaun blir kallad ginger hela tiden och jag skrattade tokigt mycket. Jag älskar den!
Nu ska jag ta mig en kopp te och en morgoncigg.
Cheerio!
/Sam Hilton

Kommentarer
Postat av: jbajaf

åh, tacka gudarna för dig. jag hade ingen aning om att denna serie fanns, skall tankas DIREKT! tack, tack, och återigen tack!

2010-09-14 @ 12:35:52
Postat av: Hilton

Den är underbar!

2010-09-14 @ 14:15:59
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0